Aprendre i ensenyar ciències a educació infantil

Aprendre ciències és aprendre a fer preguntes i a fer-se preguntes

dilluns, 21 de febrer del 2011

1.2 L'art de fer bones preguntes


De l'activitat anterior es desprén que el mestre acompanya els nens/es en tot el procés d'ensenyament-aprenenentatge amb bones preguntes. Preguntes amb les que el nen regularà els seus aprenentages cap als models de la ciència escolar.











Font: Salut Corsà i Josep Mª Vidal (2008)

Publicat per m.ibanez@macs.udl.cat a 8:10
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Manel Ibáñez

La meva foto
m.ibanez@macs.udl.cat
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  11 (34)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (12)
    • ►  de març (10)
    • ▼  de febrer (11)
      • 3.1 Què en sé, què en penso de l'aigua?
      • 2.2 L'aire i la vida
      • Es poden treballar ciències a infantil?
      • Taller 1. L'helicòpter i Galileu
      • Contes per treballar l'aire i el vent
      • 2.1 Què en sé, què penso de l'aire?
      • 1.3 Què entra i què surt?
      • 1.2 L'art de fer bones preguntes
      • 1. 1 Com aprenem ciències?
      • Recursos Internet
      • Avaluació
Tema Picture Window. Imatges del tema creades per konradlew. Amb la tecnologia de Blogger.