divendres, 25 de febrer del 2011

Es poden treballar ciències a infantil?



'Ahir va venir el Marc i ens va explicar que les nous són bones pel cor. Jo els vaig preguntar: com pot ser que les nous, que ens les mengem, puguin ser bones pel cor? I vam explicar perfectament el camí que fa la nou fins arribar al cor.
Vaig aprofitar i els vaig preguntar: diuen que la llet es bona pels ossos, com arriba la llet als ossos? I el xarop que ens prenem pels mocs, com pot ser que ens el beguem i tregui els mocs dels pulmons? I em van respondre molt bé a les preguntes i van explicar sense cap problema el recorregut. Bé, sempre hi ha aquells que no, però la majoria sí.
Estic molt contenta de com se'n recorden i com són capaços de relacionar els coneixements!! No  m'ho esperava d'aquest curs'.
Font: Correu rebut ahir d'una amiga mestra a P5